Moet of kan ik mijnSOS product nog laten repareren? Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat de noodknop of alarmhorloge een defect heeft. In veel gevallen kunnen wij dit nog prima repareren of vervangen. Als de batterij van uw noodknop bijvoorbeeld erg snel leeg raakt, kunt u ervoor kiezen om de batterij te vervangen. Of het horlogebandje is gescheurd. Horlogebandjes zijn eenvoudig te vervangen en te koop in de webshop onder het kopje accessoires. Net zoals de oplaadsnoeren. Als wij uw SOS product hebben ontvangen, repareren wij deze vaak dezelfde dag nog. Zodat u niet te lang zonder SOS knop of horloge zit. Kunt u echt niet zonder? Dan hebben we onze huurservice https://mijnsos.nl/huren • Reparaties kunnen worden gedaan mits het product niet ouder dan 2 jaar is. Na 2 jaar kunnen we namelijk niet meer garanderen dat het product naar behoren werkt. • De meeste reparaties worden vergoed binnen 1 jaar na aankoop. M.u.v. Kapotte schermpjes, Simpinnetjes beschadigd, simkaartklepje afgebroken, kapotte behuizing, gebroken horlogebandjes of schade als gevolg van water. • Na 1 jaar vragen wij een vergoeding voor reparaties als nieuwe accu voor SOS-knop, speaker etc. • Kapotte schermpjes en batterijen voor horloges vervangen wij niet. Mocht u gebruik willen maken van onze reparatieservice, neemt u dan contact via telefoon 040-3113777 of mail naar verkoop@mijnsos.nl.